Tuesday, December 20, 2011

AKU HANYA TEMAN DUNIA FANTASIMU

Mungkin kamu hanya sahabatku...
Sahabat di dalam suka dan duka…
Sahabat di dalam tawa dan air mata…
Sahabat di alam fantasi dan realiti…

Mungkin kamu hanya rakanku…
Rakan dalam kehidupan…
Rakan dalam kongsian…
Rakan dalam perjuangan…

Mungkin kamu hanya temanku…
Teman untuk berbicara…
Teman untuk berkongsi…
Teman untuk bergembira…

Adakah kamu hanya sahabatku?
Adakah kamu hanya rakanku?
Adakah kamu hanya temanku?
Jika ini persoalannya…
Aku tidak mampu untuk menjawabnya…
Kerna kamu sangat istimewa bagiku…
Hanya kamu yang sentiasa berada di dalam hatiku…
Sebab kamu telah mencuri hatiku…

Mungkin ia hanya mainan perasaanku…
Mungkin ia hanya mainan emosiku…
Tapi…
Aku tidak mampu untuk menipu diriku sendiri…
Aku tidak mampu untuk memendam perasaan ini…
Tatkala kamu di sampingku…
Tatkala kumenatap wajahmu…
Hati ini semakin resah…
Perasaan ini menjadi keliru…
Keliru antara aku dan kamu…

Tapi…
Aku tidak bisa merampas kebahagiaan kamu daripada si dia…
Aku tidak bisa memiliki hati kamu kerna hati kamu telah dimiliki…
Aku tidak bisa merindui kamu seperti mana kamu merinduinya…
Aku tidak bisa menyayangi kamu seperti mana kamu menyayanginya…
Aku tidak bisa mencintai kamu seperti mana kamu mencintainya…
Kerna aku tahu kamu miliknya…
Aku hanya mampu mendoakan kebahagiaan kamu dengan si dia…
Kerna Aku Hanya Teman Dunia Fantasimu…

  

No comments:

Post a Comment